lördag 14 mars 2009

Meningslöst

Idag har jag inte gjorrt något. Jag har inte haft något att plugga till, träna har jag inte vågat eftersom min halls inte kändes bra och alla minna medarbetare i både filmen och projektarbetet har varit för upptagna för att arbeta.
Med dessa förutsättningar skulle man ju kunna tänka sig att jag skulle ta för mig något kreativ som att öva lite på minna allt dammigare trumpetkunnskaper eller framställa ett läsvärt blogginlägg, men det enda jag har gjort är att ligga som en urvriden trasa i soffan och glo på tv och när minsa syskon kom hem från danstävling gick jag och somnade i sängen.

Den här dagen har änu inte givit mig något och att något bra skulle hända av det som är kvar ter sig osannorlikt, antingen sitter jag framför TV:n och ser en valfri idolvinnare vinna årets största jippo eller så sitter jag här och surar över att alla andra festar eller tittar på nyss nämnda jippo.

/en uttråkad Thomas

Inga kommentarer: