söndag 7 december 2008

Party

Igår kväll var det min första krogutgång som stod på programmet. Kvällen började på palermo där den alkoholintagande delen av gruppen (alla utom jag) drack "lite" öl (utom hanna som drack alkoholhaltig hallonsoda). Sedan promenerade vi till People (som äga av en annan bondgrabb från mina trakter) där vi "röjde". Jag hade fruktansvärt kul, vilket brukar vara fallet när jag dansar.
Jämfört med ett disco med orienterarna kom det här faktiskt nästan upp till samma nivå till slut även om det var betydligt mer trög startat.

Jag har föresten en teori om att inte dricka alkohol. Det är ok att festa utan att dricka så länge man känner att man kan klara av att manuellt koppla ner det spärrar som andra använder alkohol för att stänga ner. Det tycker jag att jag klarar så därför tänker jag fortsätta med detta.

Jag känner mig riktigt fräch nu. Men ag måste fortsätta vara på språng ett tag till för med 4,5h sömn i kroppen misstänker jag att tröttheten kommer smygande den sekund jag slappnar av och jag måste minst klara av det fram till träningen om 40 min.

Sedan måste jag tillägga: Grym festkväll för 0 kronor och morgonen efter mår jag toppen, att festa utan att dricka är så värt.

/Thomas

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att festa för 300 kronor är också värt. =)

Thomas sa...

Yipee!!!!!!! första komentaren på nästan en månad.