onsdag 14 januari 2009

Pryllistan: Plats 2

Jag hade hade idebrist när jag kom att tänka på min pryllista som jag trotts allt skapade för att undvika idebrist. Har ni (jag kan ju låtsas att någon läser det här) glömt bort övriga delar av listan så finns den under etiketten Lista: Topp 5 mina teknikprylar

Plats 2
Nu blir det riktigt tajt i min lista för de 2 bästa är två högt älskade prylartill slut blir det kampen mellan mina intressen och då får min lilla grå spelmaskin ge vika och hamnar på andra platsen.

Den pryl jag talar om är mitt Nintendo DS en trogen vänn som alltid finns där för mig när trisstessen annars skulle ta kol på mig. Jag vet inte riktigt hur mycket tid jag har spenderat på min säng med benen i kors, P3:s musik strömande ur högtalarna och min ds i handen, men jag tror att om ni viste det skulle ni ändra uppfattning om mig. Mitt senaste spel är final fantasy tacktiks A2 och bara åt det har jag ängnat över 130h.

Så vi får se hur lång tid det tar innan jag släpper den prestigefyllda förstaplatsen.

/Thomas

3 kommentarer:

Anonym sa...

" Har ni (jag kan ju låtsas att någon läser det här)"

hmm... jag läser faktiskt din blogg, bara så att du vet! :P

Anonym sa...

jag läser också :)

Thomas sa...

Sjutton också 2 läsare. vad glad jag blir.