onsdag 22 april 2009

10-mila

10-mila i skåne.
Vem kom på den iden. Så här i efterhand kan man verkligen undra om det var klokt. Att vi i Thor bara fick runt 1 av 3 lag är i alla fall inte klokt. Stackars Gunsan sprang på fel karta, 2 (!!!) gånger. Först fick hon fel karta i damkavens växling, sedan var hon fukuserat på annat när hon gick på omstart i herrkavlen där hon själv tog den felaktiga kartan.
Nu är det så att det bara finns en person som är sur på henne för det och det är hon själv.

Trotts att laget jag sprang inte blev godkänt, att duchen var för liten. att omstartande löpare sprang ner löpare på spurten, att mitt eget lopp stördes av magont, att matserveringen hade för liten kappacitet etc. är ja ändå nöjd att jag åkte med. Jag verkar vara totalt okappabel till att tycka illa om något bara jag får orientera.

/Thomas (som inser att det här inlägget nåde en ny bottennivå på kvalitet och ska försöka bättra sig till nästa gång)

Inga kommentarer: