onsdag 20 maj 2009

Super veckan

Wooho!! Jag är inne på veckan som lovar att bli en av de mest innehållsrika, roliga och givande veckorna i hela mitt liv. Det roliga startade redan igår klockan 10:25 då jag travade hemifrån med en stor ryggsäck på ryggen för att vandra och tälta med idrott och hälsa B. Det var en mycket trevlig utflyckt som endas stördes av några droppar rengn nu på morgonen och en kollosalt gnällig grupp klasskompisar.
Imorgon är det dax för det episkaste partyt för sesången när den härligaste klassen någonsin har skiva på BJ. Mitt kära NV3b:s skiva kommer att bli något extra i alla fall för oss direktinblandeade.
Sen är det dax att sätta sig på ett tåg för att ta sig till Sundsvall och juniorcup. Oj va jag ska köra hårt i kuperad norrlands terräng. jag är riktigt sugen på att ta revanch sen stockholmshelgen.

Om ni undrar hur det gick med tjejen så tycks det rinna ut i sanden. Jag har haft kontakt med henne men det har alltid varit på mitt initsiativ så det antar jag betyder att hon inte är speciellt intereserad.

/ En Thomas som är glad trotts att jag är tillbaka på ruta noll på kärleksfronten.

Inga kommentarer: