onsdag 17 februari 2010

Veckans låt: Sete pedaços de vento av christina Branco

Nu är det mycket på gång OS och framför allt portugalläger. Tyvärr känner jag mig inte helt fit for fight för att möta utmaningarna, min hals har nämligen gjort revolt med en aldrig tidigare skådad styrka. Varje gång jag sväljer gör det riktigt ont och när jag hostar vet jag inte vad jag ska göra av mig själv. Jag kan bara sitta och hoppas på att det ska gå över så att jag kan vara med och tävla i portugal.

I Portugal kanske jag försöker skriva ett inlägg om jag får tillgång till en dator. Men blir det inget inlägg från Portugal får ni rooa er med musik från Portugal så länge.
Spotify

/Thomas

1 kommentar:

Terese sa...

Bubbelvatten, glass, frysta hallon och varm dricka med honung så visar du halsen vem som bestämmer! :)
Ha så trevligt i Portugal!