torsdag 17 juni 2010

Veckans låt: Kaka med babian

Imorgon bär det av över havet för mitt 4:e jukola i år har jag som jag nämnt i tidigare inlägg flyttats från min kära första sträcka till en brutal 13 km mardröm till sista sträcka. Jag ser fram emot loppet med skräckblandad förtjusning, trotts att jag vet hur illa jag kommer må efteråt, för när det blir så här långt gör man verkligen det, är det ändå en riktigt kul utmaning.

Men det är inte den ända utmaningen ligger framför mig den här helgen därav veckans låt, Kaka med Babian. Eftersom jag inte tror att någon fattar kopplingen här så uppmanar jag er istället att njuta av de hårt röjande skåningarna (det låter så i alla fall) i babian. Det här om något vill jag se live.

Eftersom deras senaste skiva ännu inte finns på spotify får ni hålla tillgodo med youtube så länge.



/Thomas

Inga kommentarer: