lördag 16 oktober 2010

Lov

När man börjat på universitetet och inte har några riktiga lov längre gäller det att sno åt sig den tid man kan. Det har jag precis gjort genom att prioritera bort kontrollskrivning i Linjär Algebra för en vecka hemma i Uppsala. Nästa vecka kommer jag i princip träna, plugga spanska räkna en aning LinAlg och träffa alla de kompisar jag hoppas att jag har kvar här i trakterna.
Känner just du att du vill träffa mig den här veckan är det bara att höra av sig.

Bokningslista:
17/10 Mormor och morfar (heldag)
18/10
19/10 Thor-träning (kväll)
20/10
21/10 Träning med Niklas? (förmiddag)
22/10 Fika med Terese och Helena (eftermiddag)
Chris Haloween fest (kväll)
23/10 Storasyster Sofia (dag)

Och om ni inte anmäler er självmant finns det en risk att jag kommer efter er istället.

/Thomas

2 kommentarer:

Sofia sa...

Träffa storasyster på lördag 23e på dagen? Vi funderar på Uppsala nästa helg. Funkar det att vi kommer förbi tror du? Kram!

Thomas sa...

Låter Absolut som en bra ide.