söndag 24 oktober 2010

Veckans låt: Whataya want from me med Adam Lambert

Veckan har innehållit mycket trevligheter och många saknade vänner som jag inte sett mycket av sen flytten till Linköping. Men på fredagskvällen var det ett mycket längre lucka i kommunikationen som täpptes till när jag gick på Christoffer Cambroneros maskerad. Jag och Chris har hängde ihop hela sexårs och grundskolan utom en period mellan någonstans i ettan och någon gång i trean. Sen kom gymnasiet och senast vi träffades någon längre tid var kulturnatten 2006. Nu är jag fast besluten om att inte låta det gå 4 år innan vi ses igen.

Nu är det här veckans sista inlägg och ännu ingen låt, så hur fixar jag det. Jo på Chris fest var en av hans kompisar utklädd till Adam Lambert och Whataya want from me är absolut ingen dålig låt så den tipsar jag om. Visserliggare lär alla som har radio hört den förr, men om du mot förmodan levt i en skokartong förra året så lyssna in den.

Spotify


/Thomas

Inga kommentarer: