onsdag 20 oktober 2010

Varning för gnäll

Just nu sitter jag framför datorn (Ok det var ganska självklart) och känner mig ensam och övergiven.

Anledningen till det är att jag sedan jag kom hem i lördags bara träffat Hanna och Nilkas + övriga på Thorträningen av alla människor jag ville träffa. Jag kan förstå att folk har fullt upp med sina liv så jag är inte sur på någon men ikväll var jag inställd på tentafest med Vale och Dannes IT-polare. Sen blåses det hela av på grund av att de inte är taggade. Inget fel på det men synd om mig ändå som blev hemma ikväll igen.

Till på köpet kan jag inte komma på vad jag ska ha för utstyrsel på Chris maskerad.

/Thomas

2 kommentarer:

Viktor Larsson sa...

Ajaj Thompa! Låter som om du saknar oss i korridoren redan. Du får se till att komma tillbaka snart :)

Vad är det för tema på maskeraden då?

Hanna sa...

När åker du? =O