onsdag 12 november 2008

Jukola, 10-mila och tisdagsträning????

Igår var en mycket kvalfyld dag. Det började med en rejäl portion beslutsångest i 17 tiden men tillslut bestämde jag mig för att köpa en innebandyklubba.
Därefter bar det av till eriksbergsskolan och ett ute pass där jag fick se mig ifrån sprungen av både Fredrik och Adde och tillslut även Ylva (jag brukar för det mesta gå jämt med Fredrik och springa ifrån de övriga). Sen kom vi in och skulle lira innebandy vilket inte vart mindre plågsamt då jag hade glömt/tappat bort mina inne skor. Detta ledde till blåsor (åtminstonmde tror jag att det måstae vara blåsor även om det inte syns, jag skyller på mina allmänt förhårdnade fötter) under fötterna som gör ont även idag. Dessutom fick jag kramp i vaderna något som tidigare bara har hänt vid 2 tillfällen 10-mila första sträckan och jukola förstasträckan.

/Thomas

Inga kommentarer: