måndag 3 november 2008

Rodhen-natt

Först ett medelande till eventuella läsare. På grund av dator tillgänglighets problem (familjemedlemmar som satt här hela dagen) vart det inget inlägg igår. Vi (eller jag) i styrelsen för denna blogg beklagar eventuella olägenheter och jobbar hårt för att det inte ska återupprepas.

I lördags var det rodhen-natt. Det gick dåligt redan från start då jag inte hörde startern utan överaskades av startskottet. Sen sprang jag och brorsan förbi första kontrollen med 15m marginal.
Efter 2an var det en längsträcka på 2,9 km. Vi började direkt med att fastna på en järnväg som låg alderless för nära för att jag skulle ha sett den. Det hela fortsatte på samma vis hela banan och vid 12an var mina händer så kalla att jag inte kunde vika kartan ordentligt. Jag saknade Niklas eftersom mitt samarbete med brorasan var långt ifrån bra.

/en nu varm Thomas

Inga kommentarer: