fredag 7 november 2008

Listor: Teknikprylar


Jag har inte uppdaterat bloggen på några dagar igen. Det beror mest på brist på fantasi. Så för att lösa det problemet för eventuella läsare kom jag på ett ämne som jag kan planera i förväg.

Iden är att jag ska publisera listor. Och här kommer det första inlägget i första listan, topp 5 mina favorit prylar. För spänningens skull börjar jag bakifrån.


Plats nummer 5 Min mobil.
Min mobil är inte ett modern vidunder på några sätt och viss. Det är en nokia som jag fick när jag konfirmerade mig.
Den saknar luckan som borde skyddat laddningsutaget och kameran tar bilder som man i bästa fall kan se vem eller vad den föreställer. Men jag gillar den lilla prylen ändå för den går inte sönder fast jag frekvent tappar den i golvet och den låter mig kontakta minna vänner när jag "är på språng" Därför förkänar den en plats på denna lista.
Mobila lyckönskningar
/Thomas

Inga kommentarer: