fredag 14 november 2008

Pryllistan: Plats 3


Nu kommer den rafflande *host* fortsättningen på min 5 i top pryllista och vi är frame på pallen. Bronsplatsen innehas av min av den lilla musikspelaren med det stora rycktet.

Min iPod är förra modellen nano och silver färgad den rymmer 2GB. Den utnyttjas först och främst under de tröstlösa promenader mellan hemmet och Gammla E4 som jag företar ganska frekvent, utan den skulle jag bli tvungen att tänka och det går ju inte för sig. iPoden är också en livlina då man ska hem en mörk och rengnig kväll. Inget håller tågan uppe som att dra igång Hell song med Sum 41.
En trasslande hörlur drar ner helhets intyrycket av min iPod men vilka hörlurar jag än hade skulle den ändå int ha en chans på de 2 översta platserna men det kommer vi till i senare inlägg.
Tills dess så uppmanar jag er att lyssna på den musik ni tycker bäst om.
/Thomas

Inga kommentarer: