måndag 17 december 2012

Bortförklaringar

Här har det varit tyst ett tag. Varför då undrar ni? Har jag varit löjligt upptagen kanske, pluggat massor? Svaret är tyvärr inte alls så roligt eller produktivt. Jag har faktiskt suttit framför datorn mest hela tiden. Har dock tyckt för synd om mig själv för att orka skriva ihop något, jag har nämligen varit sjuk. 

Toppen nåddes under lördagen då jag är säker på att jag hade feber och dessutom snöt upp en hel rulle toapapper. Att det var som sämst just då kan ju bero på att jag var på julmiddag med fysikgänget och inte kom hem förräns klockan 3. Då de andra drog till en klubb för att dansa. Det var annars väldigt trevligt med middag och jag var lite imponerad att de lyckades uppnå en sittningsstämning på en restaurang med andra människor. 

/Thomas

Inga kommentarer: