måndag 3 december 2012

Liga provincial 4

I går var den huvudsakliga begivelsen i mitt liv att jag skulle springa Liga provincial, Denna gången hette kartan Padul och var en platt historia fylld av taggig undervegitation och stenar i storlekar mellan en knytnäve och en fotboll. En längre beskrivning hittar ni här.

Sen hade jag med mig min nya kamera som jag köpt under lördagen så det blev lite foton.


Det är många fler på dessa tävlingar än jag hade trott innan jag kom till Spanien

Utsikt över sista kontrollen

Nice utsikt från TC Sierra Nevada gör skäl för sitt namn. (snöiga bergskedjan)

/Thomas

2 kommentarer:

Frida sa...

Bra investerat med nya kameran! Vad fint det ser ut att vara, speciellt sista bilden

Sofia sa...

Håller med lillasyster, bra shoppat! :-) Roligt att få se hur du har det. Ta lite bilder på din vardag hemma i lägenheten och i skolan också, tycker jag. Kram!