lördag 11 oktober 2008

Besvikelse

Det är en trött och modstulen Thomas som sitter framför datorn idag. Jag har nämligen drabbats av en släng med feber och halsont och kan därmed inte delta på 25-manna så nu sitter jag här istället. Jag funderar på om man kan följa 25-manna över internet. Det vore klart interesant. Det finns i alla fall inget tvivel om att jag tog rätt beslut för jag kan knappty svälja och föregående kväll/natt var fyllda av feber. Jag tror ärligt att jag måste ha varit upp i 40 grader som värst. Dessutom vart jag tvungen att hänga täcket över en stol för att låta det torka eftersom jag hade svettats så mycket under natten. Jag kan i alla fall säga att jag mår bättre nu.

Innan jag är färdig måste jag gratta Sebastian Borg till segern i nattugglan. Som Adam skrev "en sann naturare"

Inga kommentarer: