tisdag 21 oktober 2008

Lägerlov

Detta lov som ligger framför mig kallas av olika personer höstlov eller novemberlov. Just detta lov skulle i mitt fall mycket passande kunna döpas till lägerlov i mitt fall. Jag ska nämligen kanske på två barmarksläger detta lov. Först blir det klubbens läger i högbo där man med lite tur till och med kan få en chans att sätta på sig skidorna. Detta läger pågår lördag till måndag.

Torsdag till Lördag lockar upplandsskidförbunds läger i Gimo med Björn Lind som deltagare. Jag har kollat upp att rexarna ska dit så om jag käner mig helt frisk tills på söndag ska jag nog dit också. Summa sumarum så kommer jag att vara hemma tisdag onsdag och söndag under lovet, så eventuella läsare av denna blogg kan inte vänta sig någon överdriven aktivitet.

Be back soon /Thomas

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemma hos mej kallas det för bygglov eftersom vi alltid renoverar här hemma då av någon obegriplig anledning... jag kan inte riktigt förstå vad som finns kvar att renovera på den här kåken -.-'