onsdag 24 mars 2010

Veckans låt: 1987 med Ticon

Oj här samlas det snart damm, det vart ju inte ens en veckans låt förra veckan. Det blir lätt så när personen bakom tangenterna har fullt upp med att jobba och träna. Idag till exempel fick jag rycka in och jobba i Knivsta och när jag kom hem vart det till att skynda sig ut i skidspåret. Men imorgon börjar jag inte förens klockan 10 så jag fick en liten lucka för bloggande ändå.

Men det ser fortsatt kärvt ut på bloggfronten då jag de kommande 2 helgerna hänger först på Spring cup i Danmark och sedan på Silva junior cup i Karlskrona. Den här veckan ska ni i alla fall få er en låt till livs. Eftersom Burken och Vale är på trance party ikväll satsar jag på att dela med mig av en egen trance favorit som jag hittade tack vare ett facebook test om vilken trance jag borde lyssna på.

Så Veckans låt blir 1987 av Ticon.

Spotify


/Thomas

Inga kommentarer: