torsdag 11 mars 2010

Veckans låt: Loser med Cute is what we aim for



På lördag går jag ut med vetskapen om att jag kommer komma sist, eller om allt stämmer för mig någonstans bland de sista. Ändå vet jag att när jag går i mål är jag en vinnare oavsett hur tävlingen avlöpt. Att ta sig runt i sig är en vinst eftersom jag inte gjorde det senats jag försökte. Därför känns det helt rätt att ladda upp med Cute is what we aim fors Loser. Första textraden i denna låt är "A loser can win whenever they want to" så det blir min låt den här helgen.

Vill ni lyssna på dessa punkrockkillar från Bostons Förlorar låt så finns den på spotify och youtube.



/Thomas

1 kommentar:

Terese sa...

Grym låt, men nu får du la ta och muntra upp lite! Inte ens jag brukar gå ut i lopp med tankarna om att jag ska komma sist. Gå ut med inställningen att du kommer ha grymt kul och ge allt så kommer det gå grymt! ^^
Och om inte, så vet du att du har haft kul och gjort ditt bästa i alla fall! :)
Ta det som en kommentar ;)