lördag 31 juli 2010

Veckans låt: Airplaines med B.o.B ft. Hayley Williams


Nog skulle vi använda en önskning lite nu och då. Men vad är rätt sak att önska sig, ibland tvivlar man och det kan göra ont. Är det de sviktande resultaten som är problemet som man skulle satsa sin önskning på eller vore det kanske lättare att önska bort de stora drömmarna, de som får varje nederlag att göra så ont.
Ja någon önskan lär jag inte få beviljad för de flesta stjärnfall är nog bara flygplan i natthimlen så jag antar att jag harvar vidare med min träning och jobbar hårt på att förbättra min teknik och närma mig mina drömmar för känner jag mig själv rätt kommer jag inte sluta drömma.

Lyssna på min senaste låtförälskelse Airplaines med Paramores fantastiska sångerska Hayley Williams och B.o.B.

Spotify


/Thomas, inte längre ledsen och tveksam utan åter igen beslutsam

1 kommentar:

Linnea sa...

Can we pretend that Airplanes in the nightsky are like shooting stars? I could really use a wish right now, wish right now, wish right now.
Ganska skön låt att sjunga i ett tält vid klockan halv 3 på natten :D