fredag 8 januari 2010

Att jobba eller att jobba änu mer

Idag var jag tillbaka på citymail efter en veckas välbehövlig paus. Där fick jag höra en nyhet som var lite tråkig men samtidigt väldigt positiv. Malin F (en av inte mindre än 3 Malin) ska nämligen lämna oss för att börja plugga. Det positiva med det är att hon efterlämnar en lucka, en heltid som jag har förstått har erbjudits till Malin W. Om hon tar jobbet så kommer det betyda att jag blir mest rutinerade vikarien och det är bra för det betyder mycket jobb. Om hon inte tar det vilket inte verkar vara helt självklart tror jag att jag kanske får chansen och det vore ännu grymmare. Fatta hur mycket pengar jag kan dra in om jag jobbar heltid.

Den som lever får se men på jobbfronten ser vinter vår och sommar 2010 väldigt bra ut.

/Thomas

Inga kommentarer: