söndag 3 januari 2010

Veckans låt: What If med Plain White T's


Idag var det sprint-DM på Ottarsborg som stod på schemat, till allas stora förvåning var det 15 killar i H17-20s startlista och väl på plats hade ytterligare 3 dykt upp. Illa tyckte jag eftersom det bara var 8 killar som fick åka semifinal och mina chanser såg ganska ynkliga ut. Trotts det räkande jag med att jag hade en liten chans på en 8:e plats. Där bedrog jag mig dock. Den som skulle vissa sig bli 8:e man i kvalet startade 20 s bakom mig och körde ikapp. Istället blev det en D(!!!)-final för min del.

För att illustrera den här händelsen är veckans låt en låt om att inte riktigt räcka till. Plain White T's What If är en fartfylld låt som jag gillar mycket. Dock kan man inte anklaga den för att ha en varierad text i verserna.

Den kan höras på Spotify och youtube.

Och hur gick det i D-finalen? Jo jag vann den. Så lite positivt vart det till slut.

/Thomas

3 kommentarer:

Linnea sa...

Den låten är så sjukt bra! tack för att ud påminde mig om den, har inte hört den på månader :D

Terese sa...

Plain White T's är grymma :) Nästan lika bra som All Time Low ;)

Niklas sa...

Ska det här vara fartfyllt? oj oj oj... men det va tur att du inte valde hey there delilah:P