lördag 23 januari 2010

Veckans låt: Sudenly I See med KT Tunstal


Idag har jag laggt 12 timmars ideelt arbete rakt upp på karmakontot. Med det är inte det det här inlägget kommer att handla om. Det ska istället handla om den coolaste personen jag känner.

Jag har vid flera tillfällen drivit min teori om coola och "coola" personer väldigt långt tillsammans med min kära mor. Utan att gå in allt för djupt på det är de "coola" personerna de som hade varit de populära i en High scool film och de coola är de som jag senare har anammat uttrycket Awsome om.

Den här helgen är den personen som förmodligen är den mest allround coola människan i hela världen i Uppsala. Oftast tycker jag nämmligen att det "coola" människorna kan vara ganska patetiska. Dock inte Rebecca Tompowski, trotts att hela hon verkligen skriker "cool" är hon ändå så otroligt cool. Ibland önskar man att man kunde vara lite mer som henne.

Jag kunde ägna flera sidor åt att beskriva hur cool hon är, men jag orkar inte skriva det och ni orkar inte läsa det så därför tillägnar jag henne en låt istället. Det kan inte gärna finnas en låt som passar bättre än Suddenly I See med KT Tunstall.

Lyssna påt Spotify eller Youtube.


Du är coolast Bex och låt oss hoppas att din pojkvänn tar sitt förnuft till fånga och inser det han med.

/Thomas

1 kommentar:

Bex sa...

Thomas, du är hur bra som helst. Tack. <3