fredag 2 april 2010

Karlskrona

Ibland känner jag mig bra underlig. Eller rättare sagt ganska ofta. Till exempel på morgonen när jag inte ska upp ogudaktigt tidigt. AKA klockan 5. Idag till exempel skulle jag gå upp klockan 8 för att åka iväg till Karlskrona klockan 10. Klockan 7 låg jag vaken och halv 8 var jag less och gick upp. Det var ju i alla fall bra för min blogg som fick sig ett extra inlägg innan påskens äventyr.

Tävlingarna i Karlskrona kommer bli grymma. Öppet med stora fina berghällar utlovas. Dock förvånades jag igår när jag insåg att lördagen skulle bjuda på masstart. Inte alls likt mig att inte ha stenkoll på sånt. I vanliga fall hade jag ältat upplägg och möjliga scenarion i veckor innan en dylik tävling. Kanske är bristen på laddande ett framgångs recept, i så fall får jag tacka Danmarks lägret för distraktionen.

Nu är det dax att röra på sig. Glad påsk "alla" läsare.

/Thomas

Inga kommentarer: