söndag 25 april 2010

Veckans låt: Ghostbusters med Ray Parker, Jr.


Natt-SM är över och jag kom runt. De framskjutna placeringarna var dock långt borta, det finns inget som helst flyt i min natt orientering. Hade jag varit en framstående orienterare och orientering varit en större media sport hade kommentatorerna talat om mitt nattspöke. Så i och med den här veckans låt vill jag visa att jag minsann inte ger upp, det kan jag ogärna göra om jag ska få fortsatt förtroende på de stora första sträckorna och dessutom går natt-SM på Gotland nästa år och det är ju bara för coolt för att missa. Så mitt nattspöke ska jag jaga på flykten med en kombination av mer natträning och den här låten, det underbara introt till Ghostbusters med Ray Parker, Jr.

Det här är bra grejer så lyssna och njut.



Spotify

/Thomas

1 kommentar:

Terese sa...

Gotland for the win! :D vet du btw vart på gotland det blir? :)