måndag 19 april 2010

Less

Just nu är jag less. Åter igen har ett träningspass med fina förutsättningar blivit stoppat tack vare någon skit grej. Den här gången var det ett stöd till jobbets moped som lyckades träffa knät så att det gör lite ont om jag går en stund. En skit grej men det är ju dumt att chansa och låta det utvecklas till en riktig skada.

En annan sak jag börjar tröttna på är den kompakta tystnaden på bloggen. Det var nu 10 inlägg och över en månad sedan jag fick en kommentar. Om det är någon som läser får ni ge en kommentar. Även om det bara är något fånigt, annars kommer jag inte orka driva bloggen vidare.

Nej nu är jag negativ. Solen skiner trotts allt ute.

/Thomas

4 kommentarer:

Unknown sa...

jag läser men är inte bra på kommentarer...
alltid kul att följa dig.

Unknown sa...

förresten. Du skriver bra, det vore kul att läsa något om exv. de tidiga vårtävlingarna i Thorpeden.

Niklas sa...

Jag läser varje vecka men är inte så mycket för kommentarer. men jag förstår hur du känner! jag lovar att bli bättre! ses vi på träningen imorn? skulle va kul att disskutera enenracet med dig eftersom det blev så stressigt på plats.

torun sa...

*kommenterar* :D

näe men jag gillar att läsa din blogg fortsätt skriva =)