torsdag 29 april 2010

Kärvare tider

Nu sitter jag hemma framför datorn, igen...
det är inte mindre än 3:e dagen den här veckan, det känns tråkigt när man har vant sig vid att jobba nästintill varje dag.

Istället får man försöka se andra positivare saker. Till exempel ska jag träffa gänget ikväll för den ohämmat hipade "trance night" Det kommer att bli awsome.

Sen kan man ju också tänka på stundande 10-mila, i år blir det ingen första sträcka och det är lika bra det med tanke på hur natt vs. dag har gått den här säsongen jag har bitviss orienterat underbart på dagar men på natten har det hela tiden gränsat till katastrof. Så jag satsar på att under mina 11.7 km föra upp vårt eminenta lag till ett fint utgångsläge inför den sista sträckan.

Det var allt från mig idag.

/Thomas

Inga kommentarer: