söndag 2 maj 2010

Veckans låt: I'm a believer med Smash Mouth


Nu är jag hemkommen från vårens stora svenska orienteringshändelse, 10-mila i Finspång. Jag måste erkänna att det var det bästa 10-mila jag har haft förmånen att delta i. Schysstare terräng än i Rosersberg och bättre arrangemang än i Skåne och på det ett underbart väder.

Hur gick det då? Jo mitt kära lag stod för blandade insatser och vi smet med 10 minuters marginal undan omstarten. Själv orienterade jag åter (skrev jag om hur bra jag orienterade söndagen förra helgen) på topp, visserligen hade jag problem med att skilja på kontroll 5 och 21 men när jag visste mot vilken kontroll jag var på väg mot gick det som på räls. Det är nästan så att jag blir rädd när jag tänker på hur bra jag har orienterat på dagen i år. Fortsätter jag att orientera som jag gör nu kan det bli hur bra som helst framöver. Ibland har det varit svårt att tro på men kanske kanske är det här det genombrottet i orienteringen jag har väntat på så länge. Men nu tror jag och därför är veckans låt I'm a believer med Smash Mouth. Lyssna och tro på era drömmar.

Spoyify

1 kommentar:

Rodhen Martin sa...

Starkt lopp! Såg att du spöade Gunilla med ;) Härligt!