söndag 23 maj 2010

Att glöma bristen på träning

Här sitter jag och hostar och nyser, jag har inte kunnat träna sen i måndags men är faktiskt inte ledsen för det. Visserligen sover jag väldigt illa när jag inte får träna men när man håller sig sysselsatt hinner man inte sakna själva tränandet så mycket.

Igår var en fantastisk dag där jag hann med att träffa mina gamla gymnasievänner för picknick, med massa historier från Indien och massa anat mysigt. Sen drog jag vidare mot Filipe för att gå ut med jobbarkompisarna. Det var också riktigt kul. Det gäller att vara effektiv när man har en tävlingsledig helg.

Idag har det dock inte hänt mycket, för att kontra det gick jag inte upp förens halv 11 jag kan knappt minnas att det hänt förr. Sen har jag fördrivit dagen med att återuppta spelandet av final fantasy tactics A2 till DS. Riktigt kul spel det där.

Förhoppningsvis ska jag kunna träna igen imorgon.

/En Thomas som det inte går någon nöd på

Inga kommentarer: