måndag 23 augusti 2010

Lägesraport

Hej!
Jag vill mest säga att jag mår bra. Att försöka redogöra för allt jag gjort vore bara löjligt. Till exempel har jag varit på haYk, gycklat, dansat, grillat, sjungit och många andra trevligheter. Jag har fått lära känna Y-fadderiet med sina viskande röster och studsande gång, jag har träffat oräkneliga trevliga människor och pluggat matte.

Det enda orosmolnet på min himmel är lång-sm där jag totalt tappat greppet om situationen med 4 dagar kvar har jag varken resa eller boende fixat. Jag har varit så upptagen att jag glömt av det. Just nu känns det som en omöjlighet att kunna fixa det tills på fredag. Jag har i alla fall sent om sidor börjat trakassera mina vänner för att se om deras klubbar kan tänkas ha en plats över till mig. Om jag kommer ihåg ska jag försöka fråga Amy om LOK har någon bilplats till Karlstad.

Ja det var väl typ det. Trotts att jag klagar lite har jag det jätte bra, och än så länge har jag inte hunnit börja sakna er mer än uthärdligt.

/Thomas

1 kommentar:

Sofia sa...

Skönt att höra att du har det bra! :-) /S