lördag 28 augusti 2010

Tänk inte på det.

Idag har jag tagit tillfället i akt att göra allt jag inte känt att jag haft tid med under nolle-p. Det inkluderade att tvätta, slänga kartongerna från inflyttningen och installera, office, msn, skype, sporttracks och iTunes på datorn. Det kändes lite surt att inte vara på SM men det var nog bra. Hade jag varit där hade jag nog sprungit och blivit sjukare. Det har faktiskt varit jätteskönt att inte ha några tider eller något annat att passa, bara kunna glida runt, göra saker i lagom takt och snacka skit med korridorskompisarna. Nu har för övrigt nästa OL2:are i form av Joel Käll Karlsson aka Källe, mannen bakom årets bom så nu är alla 8 rum i korridoren beboda även om vi i månadsskiftet blir av med Albert och får in en junior-SM vinnare i banlöpning.

Funderar på om det inte är dax för en presentation av mina korridorskompisar här på bloggen snart.

/Thomas

Inga kommentarer: