fredag 27 augusti 2010

Lång-SM

Idag är jag lite nedstämd, anledningen till det är att jag inte är i Karlstad. Jag tror att det framgått på bloggen att den resan varit lite problematisk för mig. Idag på morgonen fixade jag skjuts av LOK (linköpings ok) och förberedde mig mentalt på att höra av mig till Långhundra och Rånäs för att kolla om de hade plats för mig att bo på. Nu föll det sig inte så därför att min hals, som börjat protestera redan igår kväll, fick med sig huvudet och dessutom en släng feberfrossa och lyckades övertyga mig om att jag borde stanna hemma. Så nu sörjer jag den statistiskt sett bästa chansen jag med extremt stor sannolikhet kommer att få att gå till (a)final i SM eftersom det tycks bli nästan hälften som går vidare i helgen. Men på plussidan så får jag massor av tid att tvätta, städa och uppdatera datorn med nödvändiga program som spotify och sport tracks.

Det var allt för idag men troligen får jag gott om tid att skriva ett inlägg imorgon med.

/Thomas

Inga kommentarer: