måndag 6 september 2010

Ett slut, en början

Ett inlägg som skulle publicerats i fredags kväll men som uteblev på grund av tekniskt strul.

Nu var det slut, mitt sista SM-kval som junior och inte heller denna gång räckte det till final, det var inte ens speciellt nära. Daniel Lindgren har dock rätt i att det är minst 15 år kvar att ta sig till SM-final på. Dock känns det spontant inte som om jag har någon chans de närmaste 2 åren, men å andra sidan har jag ju helt nya förutsättningar i och med att jag nu är baserad i Linköping. Jag kanske får världens fart, åtminstone kan man tänka sig att jag kommer springa betydligt fortare efter vintern med tanke på vilka jag har i min korridor. Tyvärr är det väll inte där jag behöver plocka tid men det ska nog gå att få in en del vettig orienteringsteknik.
Imorgon laddar jag för b-final och sen ska vi ladda för att ta oss mål på stafetten det har inte hänt än.
/en något besviken Thomas

1 kommentar:

Martin Jansson sa...

Vi satsar på SM i Uppland 2014 ;)