torsdag 2 september 2010

Mellanlandning

Nu sitter jag hemma i Rosta igen, jag gör bara en mellanlandning men det känns fortfarande väldigt skönt och konstigt att ge sig av så snart efter att jag kom. Mellanlandningen blev lite längre än beräknat eftersom jag igår bytte upp mig till en av långhundras flygbiljetter och ska möta dem på arlanda terminal 4 kl 17:00.

Även om det känns lite jobbigt att lämna rosta efter att ha varit här i under ett dygn så ska det bli super awsome att springa i helgen. Jag är jätteladdad och går in med allt jag har för att ta mig ta sista chansen att ta mig till A-final i sm som junior.

Jag har med mig datorn upp till Ume så det blir nog ett inlägg eller 2 om jag får tag på internetuppkoppling.
Ha det bra allihopa och önska mig lycka till.

/Thomas

1 kommentar:

Hanna sa...

DISTANSKRAM FRÅN UPPSAAAALAAAAAA!!!!!! När du pallrar dig hit så småningom kan du få massa kramar och så får vi prata massor! Saknar dig, långa glada trevliga människa! Linköping kan skratta sig lyckliga...