fredag 5 november 2010

Benhinnor

Ytterligare en i raden av misslyckade hårdträningsveckor har lagts till den redan alarmerande stora högen. Den här gången är det mina benhinnor som inte vill vara med längre. De har krånglat sen förra onsdagen men jag har försökt köra på, med mer alternativt och på mjukare underlag. Det stora testet var tänkt att bli dagens banintervaller men jag kom inte ens 500m från dörren innan jag insåg att det inte skulle hålla.

Så nu sitter jag och deppar framför datorn med en twix (3okr för ett 10-pack = fynd) och grämer mig för att jag inte blivit just något starkare denna vecka heller. Tur då att det finns andra värden i livet, som filmkväll med Linneas gäng, denna gång hemma hos Viktor. Bara 40 min kvar bäst att ha tjurat klart tills dess.

/Thomas

Inga kommentarer: