onsdag 24 november 2010

Önskelistan

Så här en månad innan jul tänkte jag att jag skulle släppa min officiella önskelista.

Illustrerad vetenskap - En punkt som jag i stort sett redan vet kommer uppfyllas av mormor och morfar inte desto mindre är det en av de mest uppskattade julklapparna varje år.

Gardiner - en önskan till mina kära systrar.

Besök här i Linköping - Kanske inte just på julafton för då är jag inte här, men om ni kommer och hälsar på vore det mycket uppskattat.

Foton - till mitt tavelprojekt som jag tänkte smycka en väg här i studentkorridoren med önskar jag mig foton av alla mina vänner och familj som jag ser allt för lite av numera.

Som ni ser är jag inte så duktig på att önska mig saker men listan i år är i alla fall 3 punkter längre än föregående års listor. Jag hoppas att alla mina trogna vänner och bloggläsare funderar över om ni inte kan unna mig någon av de 2 sista punkterna.

/Thomas

Inga kommentarer: