måndag 29 november 2010

Kaos i helgplanerna

Nästa helg har känts som helgen av oepisk dubbelbokning, jag skulle bli tvungen att missa årets vilse fest, maskeraden, för att jag skulle på årets Thor fest, RajRaj, där jag var arrangör. Dessutom är det Albin Riddefelts Uppsala träningshelg och klasskompisarna ska på Luciakraballen.
När jag kom hem från skolan idag ställdes hela min planering på ända då jag nåddes av beskedet att RajRaj var inställt på grund av för få anmälda. Så nu har jag tågbiljetter hem och ingen maskerad anmälan så jag antar att det blir Uppsala i helgen ändå. Det blir nog toppen att få tid att träffa kompisarna på Adams isbjörnsfest och jag kanske hinner vara med Albin och gänget och springa någon vända men det känns ändå som om det varit bättre en annan helg.
Men nu ska jag inte klaga på att jag har för många vänner jag vill umgås med. Det vore trotts allt mycket värre om det vore tvärt om.

/Thomas

Inga kommentarer: