tisdag 2 november 2010

Statusuppdatering

Jag känner att bloggen inte varit så uppdaterad på slutet. Jag lider av en viss inspirationsbrist och det händer inte så mycket spännande som för några månader sedan då allt var nytt och jag inte hann skriva i stället. Lite korta statusrader ska jag nog kunna få ihop ändå.

I OL:2 har stämningen lugnat ner sig lite efter den träningshets som framkallades av redovisningen av träningstimmar på den nya whiteboardtavlan det märks framförallt på att undertecknad hittills har den högsta stapeln för veckan.

I skolan river projektgrupp 3i sitt hår i frustration över obegripligheten i RSlogicks och jag tar chansen att lugna ner mig med lite linalg eller envariabel när tillfälle ges.

På träningsfronten är jag inne i en tuff vecka där 8 pass är inplanerade.

På den sociala fronten har jag stått värd för min första förfest, resultatet var lite sådär, inte nog med feststämning. På fredag är det filmkväll igen men den här gången blir det inte lika sent eftersom Frida, Sofia och Daniel dyker upp på lördag. Bägge delar ska bli mycket roligt.

Det var ungefär det som händer.

/Thomas

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det gillar vi =)

Alva sa...

RSlogics? Har du också fått vattentanken?