söndag 14 november 2010

Veckans låt: Run to the hills

I går var en bra dag, vi firade Lisa Kalereds födelsedag med mat och bowling och det hela var mycket trevligt. Det som var störst för dagen hände dock innan då vi var iväg på min första lördagsdistans med LiU elit. Vi var i Söderköping eller Sörping som infödingarna kallar det. Poängen var i alla fall att jag inte hade någon som helst problem med benhinnorna och att det var helt fruktansvärt kul. Trotts 2 plusgrader och ett halvt snötäcke, trotts att Emil sprang den långa banan och var före mig med en kvart i mål. Jag måste ta mig till flera av helgdistanserna.

Sen ska ni så klart få en låt också. Jag har en känsla av att det inte är någon som egentligen uppskattar den här punkten men jag tycker ändå att det är bra att jag har en något som tvingar mig att få upp i alla fall ett inlägg i veckan. Den här veckans låt blir i alla fall en riktig rock klassiker. Run to the hills med Iron Maiden som en hyllning till alla underbara backar utanför söderköping.

Spotify


/Thomas

2 kommentarer:

Hanna sa...

Bra att benhinnorna inte dödar dig. OCH BLOGGA OFTARE!

Linnea sa...

Lisa!! Grattis på henne! verkar som du har det riktigt bra där i Linköping! Hoppas det fortsätter så :)