onsdag 7 november 2012

Bra och dåliga saker

Jag har svårt att välja ut dagens händelse så jag får väll skriva lite om bägge. Till att börja med var det en dålig eftermiddag då missräkningarna radade upp sig. Först fick jag ett tråkigt meddelande att det inte var orienteringsträning ikväll. Mycket tråkigt. Därefter fick jag äntligen ändan ur vagnen och gick till poolen för att kolla upp möjligheterna att simma där. Mina planer på att simma innan skolan gick i kras när det visade sig att de inte öppnade förrän 8. Då blir det väldigt svårt att hinna simma och byta om och ta mig till skolan innan 9. Därefter körde jag åter huvudet i väggen på kvantfysik uppgiften som vi ska lämna in någon gång, förstår dock aldrig när uppgifterna ska in. Istället vart jag sittande framför datorn utan att få något vettigt gjort med min extra tid.

Kvällen har varit bättre jag har pratat mycket med mina roomies. Sen vi slutade äta tillsammans har vi inte pratat så mycket som ikväll.Känns som att det kan vara en vändpunkt i min relation med dem, jag får hoppas på det.

/Thomas

Inga kommentarer: