tisdag 13 november 2012

Öken och tävling

Oj, nu har jag slöat med uppdaterandet igen. Hoppas att ni har överlevt.

I lördags var jag, som jag skrivit tidigare, i Tabernas öknen (europas enda riktiga oken) dar de hade en western temapark (eftersom mycket spagettiwestern har spelats in dar) och ett zoo (bara darfor att). Öknen i såg var ganska tuff men parken var inte fruktansvärt bra. Både Kolmården och national zoo i Washington var klart bättre zoon och sa kul tycker jag inte att det ar med western film. Dagen spenderades i alla fall med brittiske Matt och tyske Eric. Jag gillade dem och hoppas att de hör av sig igen någon gång men av någon anledning fick jag känslan av att det inte skulle handa.

Söndagen bjöd på 3e deltävlingen i Liga Provincial, min andra. Det gick klart bättre denna gång än förra även om jag hade ett par minuter på bomkontot. Placerade mig 3a en bra bit efter Juanma som kunde skogen lite för väl.

Det var väl allt för nu.

/Thomas

Inga kommentarer: