torsdag 15 november 2012

Löptävling

Dagens happening var faktiskt en löptävling på universitetet. Någonstans mellan 6 och 7 km mätte banan beroende var man tog uppgifterna ifrån. Min klocka var inte med och kunde dokumentera. Det var i alla fall ett rejält startfällt. Uppemot 100 skulle jag gissa och jag gjorde hyfsat ifrån mig och tog mig in på en fin 5e plats. En bra bit efter de 4 framför mig.

/Thomas

PS om någon vill att jag ska fortsätta blogga är det bra om ni kommenterar lite på det ni läser. Det är nästan pinsamt dåligt med kommentarer. DS

3 kommentarer:

Frida sa...

Klart vi vill att du fortsätter blogga! Men lite fler bilder skulle inte skada :)

Thomas sa...

Kameran är ju trasig :( jätte ledsen över de faktiskt.

Karin sa...

Och jag vill också läsa om dina spanska äventyr!