onsdag 7 november 2012

Skadebesvär

För en dryg vecka sedan, när jag skulle få besök av Emma, tänkte jag att nu känns min hälsena nästan inte alls. En vecka med lite vila så blir den helt bra. Tyvärr verkar det ha varit något fel i den logiken för det är faktiskt tvärtom. Hälsenan gör mer ont nu än innan. Och misstolka mig inte nu, det är fortfarande så lindrigt att jag kände mig som världens mes när jag ställde in gårdagens intervaller och jag vet att det är många som har det värre, men det är ändå sjukt irriterande att det aldrig försvinner.

Det var allt jag hade att klaga på denna tidiga tidpunkt.

/Thomas

2 kommentarer:

Martin S sa...

Tror du missförstått definitionen av vila, att vandra runt i en vecka är inte direkt vila för hälsenan :) Dessutom är det väldigt påfrestande att gå i bergen och klättra.
Kul å höra att du verkar ha det bra annars :)

Hanna sa...

Tåhävningar,tåhävningar och åter tåhävningar!! excentriska sådana - stå på ena foten långsamt ner sedan upp med båda för att sedan långsamt ner med samma fot. 3x15 varje dag!!