fredag 21 augusti 2009

Flyt

I måndags tog jag körkortet, det har jag redan skrivit om.
I tisdags var det KM medel och jag orienterade riktigt bra. Jag har inte orienterat så bra sedan sundsvallshelgen efter Kristihimmelsfärd (och skivan) Helt underbart.
I onsdags var det en jätte trevlig fest hemma hos Isbjörnen: Mycket trevliga vänner gör alltid en bra dag.
I går morse väktes jag klockan 8 av Pap pap para.. pap pap para... (http://open.spotify.com/track/1QXwxRkyWqVt47rbVaNRhr) det är alltså min mobilsignal. Jag slänger mig mot telefonen och svarar.
"Hej det är Caroline från Amica, du var på intervju här för ett par dagar sedan"
"Ahh" Det är jag som inte riktigt är med i matchen än
"Vill du komma in och provjobba idag?"
"Visst"
"Hinner du komma till klockan 9?"
"Det blir nog svårt men jag kommer så fort jag kan"
När jag laggt på kommer jag på att jag har körkort och att det inte alls blir svårt att hinna.

Så min vecka hitills hara varit fantastisk och man undrar ju bara vad som ska hända härnäst.

/Thomas

2 kommentarer:

Terese sa...

Det kan man lungt kalla flyt, hoppas det fortsätter bra med jobbet :)

Burken sa...

Thomas the pwnzor :)