onsdag 10 oktober 2012

Och varför bloggar jag bara när det känns dåligt?

Nu har jag varit ganska upptagen i några dagar men det är inte mycket av intresse som har hänt. I och för sig var det ju ganska kul att träffa min mentor och hennes andra utbytesstudent i måndags. Vi åt i vanlig ordning tapas och jag tyckte min spanska flöt på hyfsat.

Idag har det varit en ok dag. Jag blev dock lite ledsen när Olivia sa att de inte ville dela maten med mig längre, det är fullt förståeligt så klart eftersom jag äter klart mest av oss men samtidigt hade jag hellre betalat en större andel t ex hälften för att få fortsätta dela maten med dem. Men det ska samtidigt bli skönt att laga min egen mat igen.

I övrigt letar jag febrilt efter någon som liksom jag insåg att det är långhelg den här veckan alldeles försent och inte har gjort några planer än. Tycker nämligen att det vore ett underbart tillfälle att resa lite längre när det finns 3 dagar att resa på. Men vi får se om det finns någon med lika taskig framförhållning som jag.

/Thomas

Inga kommentarer: