tisdag 2 oktober 2012

Schemakrockar

Idag har jag påbörjat min sista tekniska kurs då jag gick på föreläsningen i Programmering. Jag har faktiskt bara missat en föreläsning så det ända jag inte kommer att få höra är all allmän info de brukar ägna första föreläsningen åt. Kursen kändes i alla fall lätt när han började med att prata lite hårdvara och sa att det viktigaste var algoritmen. Vilket passar mig utmärkt. Dock uppdagades en tråkig schema teknisk detalj då jag upptäckte att mina labbar i programmering kommer krocka med andra kurser.  Inte vad jag hade hoppats på när jag ändå valt att ha den på eftermiddagen för att den inte skulle krocka med något. men labbarna var tydligen på förmiddagen lika fullt. Blä! Det är för övrigt inte ända tillfället då programmeringen krockar. Den spanska kurs jag tänkt läsa ligger också på tisdagseftermidagar så jag kommer nog missa många av de passen, får köra hårt på torsdagar där istället. Och jag som bara trodde jag hade en schema krock i veckan.

Ikväll är det salsa kväll. Här ska dansas.

/Thomas

Inga kommentarer: