onsdag 12 september 2012

0!!!!!!!!!!

Idag gäller det. Idag beger jag mig till Granada.

Allt är packat så när som på Garminen med laddare och pulsband och så allt jag glömt förstås. En enorm och överviktig väska blir det tillsammans med ett välfyllt handbagage. Jag är ruggit orolig för allt möjligt just nu. Inte så mycket för det som är riktiga problem (som att jag inte har någonstans att bo och att jag är dålig på spanska) utan framför allt för saker som att flygresan ska funka och att jag ska hitta till mitt hostel. Lägre än så sträcker sig inte min livsplanering just nu. Jag har någon vag ide om att morgondagen borde innehålla införskaffande av ett spanskt mobiltelefonnummer och rekning av campusområdet men det finns bara på det6 intellektuella planet och knappt där.

Men det får bli de sista orden här på svensk mark på ett bra ta för nu ska jag sitta och vara nervös i ett par timmar. Önska mig lycka till.

/nervös Thomas

2 kommentarer:

Fredrik Löfgren sa...

Du är grym! Lycka till!
Detta kommer bli spännande!

Sandra sa...

Whoho! Det kommer bli super! Och skitläskigt! Lycka till! : D