söndag 16 september 2012

Baila!

Gissa vad. Jag fixade inte en lägenhet igår. Däremot insåg jag hur systemet för att fixa lägenhet funkar häromkring. Hemsidor i all ära men här jobbar många med att sätta upp lappar på staket lyktstolpar och lite vad som helst som kan fungera. Det finns bokstavligt talat tusentals av dem runt skolan så med så högt tryck på att få hyra ut borde det vara lätt att få ett rum.
I går kväll träffade jag Andreas (Ii-are jag läst spanska med) och hans roomie Nickolas från Schweiz. De drog med mig ut tillsammans med Andreas mentor och hanns kompisar för min första festnatt i Granada. Det var skoj men jag gillar inte iden att man ska komma till klubben förrän allra tidigast midnatt. Jag han bli ganska trött innan vi ens var där.

Och nu på morgonen har jag upptäckt att hostelet faktiskt hade fri WiFi det hetta bara inget logiskt. 

Det var nog allt att rapportera idag.

/en ovanligt morgontrött Thomas

1 kommentar:

Sandra sa...

Det låter som att du har flyt Thomas! Innan du vet ordet av har du både en lägenhet och är kung på de spanska dansgolven! : D