lördag 15 september 2012

Hemlangtan

Igar var en ganska jobbig dag. Jag gick in for att skaffa mig en lagenhet vilket ledde till att jag satt och stirrade pa datorskarmen mest hela tiden utan att forsta vad som var ett bra erbjudande och vad som var sammre. Sen vagade jag inte ringa utan vart bara sittande och tankte pa hemma. Jag borjde med att sakna Mamma och Robert, overgick till att sakna Emma och fastnade tillslut pa att sakna OL2. Sen laste jag ut min bok och vart lite ledsen over att min tillfltktsort var slut. Pa kvallen chattade jag lite med Vicktoria och foljde med pa Tapas Tour med ett gang andra fran hostelet sa jag kannde mig lite battre. Nu ar planen att promenera ner mot universitetet och kolla laget innan jag gor en ny kraftanstrangning med boendet.

/Thomas

Inga kommentarer: